Monday, May 11, 2009

11 mei 2009

salam all..xder per yg nak ditulis pun...but i'm still counting the final days...got 17 days to go..persiapan suma nya masih dalam process..cuma 1 thing yg agak sedih..kad aku ader tersilap printed sikit...frust nyer hanya Tuhan yg tahu..sedih?yes,teramat sedih...of course la...

now,aku n faiz still dalam usaha untuk edit gak...bagi cantik ckit..dats y,aku terlambat nak hantar kat kengkawan..but,at least i've informed al my frens through sms (to play safe)...maaf pada kengkawan ya'...bukan xnak bagi cuma lum tiba masa nyer...tetapi dengan tangan terbuka,aku n faiz menjemput semua kengkawan untuk datang meraikan majlis aku nnt...ngan kehadiran korang,diharap akan dapat meriahkan lagi majlis aku yg serba sederhana tu...

aku ader attach sekali ngn kad nih..nnt korang tengok la ek...

0 comments:

Post a Comment