Monday, January 19, 2009

congratz ima..

selamat datang ke dunia baru untuk baby airel dani...baby kepada ima...wah,sonok semlam sebab berpeluang pergi melawat dani kat hospital...dan kemudian melawat c ima kat umah...siap makan2 lagi...nyembang2...sonok nyer jadi ibu...ima dah der pengalaman menjadi seorg ibu...dan banyak petua ima turunkan kat aku..syukur suma dah selamat...mau dani dan juga ibunya...Alhamdulillah...bertambah la sorang lagi anak buah aku...huhuhuh...aku sempat ciom dani nih...jgn mare yer ima...comel bangat dani nih...macam mak nyer + aku ckit2...ader lesung pipit lagi...huahuhauhauhuah...
kepada ima,jadi ibu yg baik dan isteri yg solehah k..kepada baby dani..jadi budak yg baik bila besar nnt ok...nnt dani jangan lupa datang kenduri untie nyda bulan 6 ni yer...jadi pengapit untie..wahhhh..

p/s: 2 keping gambar baby dani yang aku sempat amik semalam buat tatapan korang...


3 comments:

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

alaaahhh.. jeles nie... pie ari ahad arituh tak dapat jumpa airell pung.. huhuhu

Madam Hassan said...

alahai da.. aku xpoie pun tgok ima ngan baby.. huhuhu... rugi

ez said...

ehheeh..bestnye..awak pon x lame lagi bakal jadi ibu kan?hehehe...

Post a Comment