Wednesday, December 24, 2008

welcome to my 1st blog

salam...firstly wanna say well done n congrats to ma self bcoz i've done my job to make our blog...walau pun masih merangkak2 tapi inilah hasil usaha nya...also thanks to my fren,shakeymirza.blogspot(promote)a.k.a iema parit kerna mengajar dan membantu aku untuk wat blog nih...juga special thanks to my fiance a.k.a mr faiz sbb bg idea...wlau pun sedang dalam kebuntuan....maklum la...curi masa time reja ni untuk wat...nak cuba wat gak walau caner pun..jangan mare yer b janggut...

actually,ri nih tak bape sihat...demam + selsema..betapa tekak ku berada dalm penuh keperitan...tak tau kenapa...samada jangkit dari b yang sememangnyer sedang demam atau gara2 kempunan nak makan buah mata kucing...waaaaaaaaaa...tak suka nyer...tapi tak per akan aku gagah kan diri nih untuk menempuh ari2 yg bakal mendatang...


erm,besok cuti...ahaks...suka nyer...tapi mlm ni adalah mlm yg paling menyedihkan sbb mr.F nak bertolak balik KEDAH,kampung halaman nyer...alamak,aku kena tinggal...cedeynyer.....b dah nak bercuti...lama plak tuh...per2 pun,slamat balik kampung la mr.f yer...drive carefully..ingat la orang yang tersayang nih...ku akan sentiasa doakan perjalanan mu selamat sampai dan kembali...aku plak tak amik cuti pun...jadi aku balik jumaat malam....tunggu kepulanganku KOTA BHARU...tak sabar nak balik.. yea...yea...yea...nak balik settle barang kawen lar...
alamak..pejam celik pejam celik aku tinggal lagi 22 minggu @ 5 bulan jer lagi...takut nyer..tapi aku dah tak sabar nak jadi isteri kepada Mr.F yang sah...

erm...rasa nyer cukup sampai sini dlu lar...nnt smbg lagi ek...nak sambung wat reja...tada

p/s:luv u mr.faiz

2 comments:

Anonymous said...

da mung da nak kawen..ishh xsabo aku nak g kelate..t aku dtg skali ngan mak mertua aku tau...

Madam Hassan said...

yeayea... bulat da nk tawen dgn faiz...

Post a Comment